Welcome to the world of Danish & Dania

By: Danish Aiman and Dania Aliesya

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  >  >>]    [Archive]
Thursday, 18-Aug-2005 15:16 Email | Share | | Bookmark
August 2005

Chewah cheewah... dah nak merangkak kemana tuu..?
Inilah tempat Danish beradu malam malam...
Jeng jeng jengg... Bulan ni Danish nak masuk 5 bulan..! Progress terbaru, dah pandai meniarap dan menonggeng..uppss! he he he



Photo : JVC Camcorder


Friday, 5-Aug-2005 08:14 Email | Share | | Bookmark
Belated Graduation

Cian Danish jadi mangsa. Dahle tak kuat nak duduk lagi..
Scroll je la ORI mama punyerr.. lelain pinjam hehehhe
Dream comes true...
Mama nak interframe FP Danish.. heheheh. At last dapat jugak mama merasa pakai Jubah & Mortarbord Graduation. Punya la lamerr... 4 tahun tunggu baru dapat chances nak pakai..huhuhu.
Maklumler... maser mama grad kat Japan dulu maner la ader costume Jubah & mortarbord .. padahal ni la impian mama sejak kecik dedolu. Seb baik la ader ofis mate mama grad, leh le merase.. hehhehe.


Thursday, 7-Jul-2005 15:02 Email | Share | | Bookmark
July 2005

Waaaa.... first time mama & papa bawak danish pergi ronda2 taman
Testing testing.. waaa syokk jugak katil ni mama
baby cakk...!!
Elo elo... dah masuk bulan Julai, dah nak 4 bulan dah cayer ni... badan semakin berisi. Papa ngan mama mesti lenguh2 tangan dukung Danish ni.






Photo : Samsung SGH-E720C


Thursday, 2-Jun-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
June 2005

sedap nyerrr zzzzzz.....
Jeling dia...!
Gaya seorang model cilik! waduh waduhhhh...!!
Bulan ni saya masuk 3 bulan! Dah pandai mengiring ...Berat badan sayaa... hmm.. nanti saya check ngan mama yehhh.. hari tu nampak mama catit dalam kad rekod perkembangan baby tuhhh!



Photo : Samsung SGH-E720C & JVC Camcorder


Sunday, 15-May-2005 13:33 Email | Share | | Bookmark
May 2005

On the way balik Puchong. Lepak kat Wakaf R&R PLUS...zZZzzZ!
First time balik kampung rumah nenek Pahang..
it's me!
View all 6 photos...
Bulan ni saya baru nak masuk 2 bulan... Lepas mama habis pantang, hari ke 45 Papa & mama buat kenduri akikah kat rumah Nenek Johor. Hari ke 46 Danish dah balik ke Puchong sebab Papa pun tak tahan duduk sorang2 kat rumah sebab tu mama habis je pantang secepat kilat papa ambik kitaorang. Kesian papa tiap-tiap minggu balik Kota tinggi yang jauhnya 400Km, semata2 nak tengok mama & Danish. Terima kasih banyak2 papa, we love you so muchhh..!!! Muaaaaccchhhhh!!!!



Photo : JVC Mini DV Camcorder


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net